ZATERDAG 10 OKTOBER 2010

Zaterdag 10 oktober 2015 gaat te boek als een mooie zonnige, maar toch ook wel koude voetbaldag en met zeer wisselende resultaten bij onze teams.

Het 1e-elftal deed zich zelf tekort in Hengelo tegen Juliana’32. Het was een wedstrijd waar maar een ploeg voetbalde en ook recht had op de overwinning, en dat was Kloosterhaar. Maar als je zoveel doelrijpe kansen laat liggen, moet je (jammer genoeg) aan het eind nog blij zijn met een puntje. Maar laten we het van de positieve kant bekijken, want Kloosterhaar speelde gewoon een goede wedstrijd in Hengelo en als het team dit niveau door kan trekken , komen de goals en de punten ook wel.

Kloosterhaar 2 was nog ongeslagen, maar speelde in Dedemsvaart tegen SCD’83 2 een zwakke wedstrijd en verloor hierdoor met 3-1. Ook Kloosterhaar 3 moest de punten aan de tegenstander laten. Een veel agressiever ASC’62 5 nam de drie punten verdiend mee huiswaarts naar Dalfsen. Ook het 4e-elftal leed een verdiende nederlaag en had in de derby tegen buurman SVV’56 4 weinig in te brengen, 0-6.

Bij de jeugd wist A1 een nipte 3-2 overwinning te behalen tegen DKB A1, B1 verloor in en tegen Vilsteren B1 met dezelfde cijfers, dus ook 3-2. C1 boekte in de uitwedstrijd tegen JCLE C2 een ruime 2-7 overwinning, terwijl C2 een dikke nederlaag 10-1 nederlaag moest incasseren tegen Marienberg C1. Onze gemengde D-pupillen wisten allebei een overwinning te behalen op ons sportpark. D1 won net met 1-0 van Den Ham D2 en D2 wist in een knotsgekke wedstrijd met 7-6 te winnen van Rood Zwart D4. E1 speelde met 2-2 gelijk uit bij Den Ham E4, en E2 wist in een spannende wedstrijd met 6-4 te winnen van USV E3. F1 ging thuis met 0-7 onderuit tegen SVV’56 F1 en onze F2 en F3 speelden vandaag  tegen elkaar. De uitslag van 13-0 voor de jongens van F2 tegen de meisjes van F3 is geen verrassing, maar de meisjes van F3 hebben in ieder geval prima tegenstand geboden tegen de jongens.

Hierbij een paar foto’s van een drietal wedstrijden van vandaag en later volgen veel meer foto’s van deze voetbaldag in ons fotoalbum.

IMG_0226
Kloosterhaar 1 speelde een prima partij voetbal in Hengelo tegen Juliana’32, maar vergat alleen de drie punten mee terug te nemen naar Klooosterhaar, 2-2.
IMG_9987
Dertien doelpunten vielen er maar liefst te bewonder bij de wedstrijd tussen SVV’56/Kloosterhaar D2 tegen Rood Zwart D4, met een terechte 7-6 overwinningen voor onze zwart-oranje jongens.
IMG_0040
Ondanks een 13-0 nederlaag hebben onze meisjes van F3 zich prima verweerd tegen onze jongens van F2 (de ongeslagen koploper van deze klasse).