Vacatures: trainer & leider tweede elftal

▪️Gezocht: trainer voor ons nieuwe tweede elftal

Enthousiast, gedreven, verbinder; zomaar wat eigenschappen die wij graag in een trainer zien. Wij zoeken zo’n topper! Uit het samenwerkingsverband tussen v.v. Kloosterhaar en SVV’56 is een tweede elftal voortgekomen. Als voetbaltrainer van dit nieuwe jonge team ben je verantwoordelijk voor het begeleiden en coachen van het team tijdens trainingen en wedstrijden. Je zorgt ervoor dat de spelers zich ontwikkelen en het beste uit zichzelf halen, zowel individueel als in teamverband.

Wat vragen wij van jou:

– Aantoonbare ervaring als voetbaltrainer, bij voorkeur met een trainersdiploma of bereid om deze te halen
– Passie voor voetbal en het begeleiden van spelers
– Goede communicatieve vaardigheden en in staat om een positieve, verbindende en motiverende sfeer te creëren
– Belang van samenwerking met andere elftallen erkennen en hierin een positieve bijdrage leveren

Wat ga je doen:

– Het verzorgen van trainingen op dinsdag- en donderdagavond
– Het opstellen van een wedstrijdplan op zaterdag welke past binnen de visie van beide clubs
– Het coachen en begeleiden van spelers tijdens wedstrijden
– Het stimuleren van teamgeest en samenwerking binnen het team
– Het onderhouden van contact met de technische commissie
– Samenwerking met andere elftallen bevorderen

Kortom, een uitdagende functie binnen twee gezellige en ambitieuze voetbalverenigingen. Enthousiast geworden? Stuur je motivatie en cv naar Erik Drenthen (drenthen83@gmail.com). Wil je toch liever eerst nog wat informatie, benader Erik dan ook. We kijken naar je uit!

In onderling overleg wordt een passende vergoeding overlegd welke onder meer bepaald wordt aan de hand van opgedane kennis en ervaring.

▪️Gezocht: leider voor ons nieuwe tweede elftal

Heb jij passie voor voetbal, beschik je over een positieve instelling en bezit je verbindende kwaliteiten? Dan zoeken wij jou! Uit het samenwerkingsverband tussen v.v. Kloosterhaar en SVV’56 is een tweede elftal voortgekomen. Als leider van dit nieuwe team ben je verantwoordelijk voor het aansturen, corrigeren en motiveren van de spelers, het organiseren van (rand)zaken, en het creëren van een positieve teamcultuur.

Wat vragen wij van jou:

– Uitstekende communicatieve en organisatorische vaardigheden
– Passie voor sport en/of voetbal en het begeleiden van spelers in hun ontwikkeling
– In staat om een positieve teamdynamiek te creëren en te behouden
– Aantoonbare ervaring als leider of coach in de sportwereld is een pré

Wat ga je doen:

– Leiden en motiveren van het voetbalelftal tijdens trainingen en wedstrijden
– Organiseren diverse (rand)zaken zoals bv. was- en rijschema
– Begeleiden en coachen van spelers in hun individuele- en teamontwikkeling
– Samenwerken met de technische staf en het bestuur om de doelstellingen van het team en van beide verenigingen te behalen
– Zorgen voor een positieve opbouwende cultuur