Moaten van v.v. Kloosterhaar

De club van ‘Echte moaten van vv Kloosterhaar’ is de naam voor een groep mensen, die de vereniging  een extra financiele steun willen geven, door per jaar  € 25,- over te maken. Dit lidmaatschap staat los van het verenigingslidmaatschap. Wel zal uw naam worden vermeld op een groot bord in de kantine  van de vereniging. De afgelopen jaren is deze financiële steun goed besteed aan o.a. het opknappen van de tribune, het realiseren van een pannaveld en het plaatsen van een plattegrond van het sportpark.

Er zijn U al meerdere symphatisanten voorgegaan. Zij hebben hun naam al verbonden aan de club van ‘Echte moaten van vv Kloosterhaar’.

Aanmelden

Als je al lid bent van onze vereniging kan het contributiebedrag automatisch van uw rekening worden afgeschreven. Ben je geen lid? Dan ontvang je jaarlijks per mail een nota.