KLOOSTERHAAR NIET DOOR OP PROTOS TOERNOOI

Kloosterhaar is er net niet in geslaagd om zich voor de kwartfinales van het Protos Weering zaalvoetbal te plaatsen. Het team kwam 1 doelpunt te kort en eindigt dit jaar hierdoor als 51e op het jaarlijkse toernooi.

Kloosterhaar begon in de voorronde in de sporthal in Gramsbergen goed met een krappe maar verdiende 1-0 overwinning op Sleen. In de tweede wedstrijd ging het een stuk minder en werd er met 2-4 verloren van NKVV. De doelman van NKVV was een sta-in-de-weg en aan de andere kant waren alle aanvallen van NKVV raak. In de derde wedstrijd moest er dus gewonnen worden tegen Voorwaarts, en dit gebeurde ook. Kloosterhaar won met 3-2 en de laatste wedstrijd tegen gastheer Gramsbergen moest de beslissing brengen wie als nummer twee verder ging in het toernooi. Kloosterhaar had voldoende aan een gelijkspel en Gramsbergen moest winnen. In een zeer spannende strijd ging Kloosterhaar uiteindelijk met 3-2 ten onder.

Voorwaarts werd winnaar in deze poule, Gramsbergen de nummer twee en Kloosterhaar eindigde als nummer drie, maar kwam 1 doelpunt te kort om zich als een van de beste nummers drie te plaatsen voor de volgende ronde.