PRESENTATIE REGIOTEAM MET AANSLUITEND FORUMAVOND

WOENSDAG 11 MEI BIJ SVV’56 IN SIBCULO

Langzaam maar zeker bereikt de voetbalcompetitie de beslissende eindfase. In de eerste week van mei worden de laatste competitiewedstrijden gespeeld. Nog vóór de laatste competitiewedstrijden zal bekend worden welke spelers door de coaches Gert Heerkes, Michel Jansen en Arend Slot zijn geslecteerd voor het Regioteam Gemeente Hardenberg. Dat team, bestaande uit spelers van alle gemeentelijke voetbalclubs en een aantal gastspelers, speelt dinsdagavond 17 mei in Sibculo een wedstrijd tegen topklasser HHC Hardenberg. De Hardenbergers doen het prima en een promotie naar de nieuwe tweede divisie lijkt al een zekerheidje.
Woensdagavond 11 mei wordt de selectie van het Regioteam gepresenteerd aan pers en publiek in het clubhuis van SVV ’56 op sportpark “de Dubbeltreffer” in Sibculo. De presentatie begint om 19.30 uur. Direct na de presentatie is het clubhuis het decor voor een forumavond met de Regioteam coaches Gert Heerkes en Michel Jansen alsmede met Jan-Piet Bosma assistent trainer bij HHC Hardenberg. Het forum wordt gepresenteerd door Piet Cees van der Wel.
Zodra de selectie bekend is, zal de organisatie de spelers ook via de facebookpagina van het Regioteam presenteren.

IMG_4469 (2)