KLOOSTERHAAR TEGEN SVV’56 OP PLEGT-VOS EN UNIVÉ NEDERLAAGTOERNOOI

Aankomende week vindt in het kader van het 60- jarig jubileum op sportpark ‘de Dubbeltreffer’ in Sibculo het door SVV’56 georganiseerde nederlagentoernooi plaats. Oude tijden herleven, daar dit een heel aantal jaren geleden een traditie was binnen de club. Het elftal dat SVV’56 de grootste nederlaag weet toe te brengen wint een door Plegt-Vos en Univé gesponsord bedrag van €500. Mocht er niet verloren worden, dan is het bedrag voor SVV’56. Op dinsdag 24 mei speelt SVV’56 om half 8 de wedstrijd tegen de verse kampioenen uit Gramsbergen. Zijn ze nog in hogere sferen of alweer geland om SVV’56 een nederlaag toe te brengen? Op donderdag 26 mei mag SCD’83 het om half 8 opnemen tegen SVV’56. De buren uit Kloosterhaar sluiten op zaterdag 28 mei om half 3 de rij. Om kwart over 4 weten we wie de winnaar is van het nederlagentoernooi. We nodigen u, supporters van SVV’56, supporters van de tegenstanders en andere belangstellenden van harte uit op ons sportpark bij deze wedstrijden!

Presentatie vrouwenteam Gemeente Hardenberg

In de rust van de wedstrijd SVV’56 – SCD’83 vindt de prestentatie van het vrouwenteam gemeente Hardenberg plaats. De selectie van het vrouwenteam, onder leiding van coaches Henk Klokkers en Dennis Olthof, stelt zich om 20.15 uur aan u voor.