Nieuwe Coronamaatregelen vanaf 13 november

Afgelopen zaterdag (13 november) zijn de Coronamaatregelen wederom aangescherpt. In dit nieuwsbericht vertellen we je wat dit betekent voor alle gasten van de Polderhoek.

⁃ De wedstrijden mogen doorgaan, maar helaas moeten de spelers het zonder supporters doen.

⁃ De kantine is alleen geopend voor gasten die op dat moment op de Polderhoek moeten zijn. Denk hierbij aan spelers, trainers, leiders, vrijwilligers en strikt noodzakelijke rij-ouders.

⁃ Voor iedereen van 18 jaar en ouder die één van onze binnenruimtes betreedt (denk aan: kleedkamer, toilet, bestuurskamer en kantine) is een Coronatoegangsbewijs vereist.

Naast deze bovenstaande aangescherpte maatregelen houden we 1,5 meter afstand van elkaar, wassen we onze handen, niezen we in onze ellebogen en blijven we thuis bij Coronagerelateerde klachten!

We begrijpen dat ook deze maatregelen verre van ideaal zijn, maar we kunnen en willen als vereniging geen boete riskeren. Heb respect voor elkaar en laten we samen zorgen voor een veilig sportpark!