Kom samen in beweging en haal geld op voor onze club!

๐—ง๐˜„๐—ฒ๐—ฒ ๐˜€๐—ฝ๐—ผ๐—ฟ๐˜๐—ถ๐—ฒ๐˜ƒ๐—ฒ ๐—ฎ๐—ฐ๐˜๐—ถ๐˜ƒ๐—ถ๐˜๐—ฒ๐—ถ๐˜๐—ฒ๐—ป ๐—ผ๐—ฝ ๐˜‡๐—ฎ๐˜๐—ฒ๐—ฟ๐—ฑ๐—ฎ๐—ด ๐Ÿญ๐Ÿฌ ๐—ณ๐—ฒ๐—ฏ๐—ฟ๐˜‚๐—ฎ๐—ฟ๐—ถ!

โ–ช๏ธ๐—ž๐—Ÿ๐—ข๐—ข๐—ฆ๐—ง๐—˜๐—ฅ๐—Ÿ๐—ข๐—ข๐—ฃโ–ช๏ธ
Na het grote succes van vorig jaar staat ‘ie ook dit jaar weer op het programma: de Kloosterloop! In (zelf samengestelde) groepjes wandel je door ons mooie dorp. Onderweg kom je verschillende opdrachten, puzzels en vragen tegen.

Het eerste team start om 12.00 uur vanaf Oons Huus. De precieze starttijd van jouw team hoor je de dag van te voren. De kantine is tevens het eindpunt. Jouw sponsorbijdrage is โ‚ฌ3,- per persoon. Niet zo’n wandelaar? Een gevulde kantine als warm welkom voor de teams is ook belangrijk! Er is een vrije giften pot aanwezig. Op die manier kan jij alsnog onze club financieel steunen.

๐Ÿ“… zaterdag 10 februari 2024
๐Ÿ•ฐ๏ธ vanaf 12.00 uur
๐Ÿ’ฐ deelname โ‚ฌ3,- per persoon (t/m 13 jaar gratis)
๐Ÿ‘ฅ jong of oud, iedereen mag meedoen
๐Ÿ“ž opgave team + teamnaam bij Levi Roessink via 06-43944773

โ–ช๏ธ๐—ข๐—•๐—ฆ๐—ง๐—”๐—ž๐—˜๐—Ÿ๐—ฅ๐—จ๐—กโ–ช๏ธ
Voor alle basisschoolkinderen uit Kloosterhaar รฉn Sibculo staat er een heuse obstakelrun gepland! Voor de voetballende jeugd tot en met JO-13 en MO-13 zal dit de vervanger van de traditionele sponsorloop zijn. De teams hebben een sponsorformulier ontvangen. Voor alle niet-leden is de obstakelrun gewoon een gezellige, sportieve activiteit met leeftijdsgenootjes!

๐Ÿ“… zaterdag 10 februari 2024
๐Ÿ•ฐ๏ธ vanaf 11.00 uur
๐Ÿ’ฐ deelname is gratis
๐Ÿ‘ฅ voor alle basisschoolkinderen van Kloosterhaar en Sibculo, en voor alle teams t/m JO-13 en MO-13