Groot succes: de digitale pubquiz

Zaterdagmiddag 3 april was het eindelijk weer zover: een derde helft van de voetbal in de vorm van een pubquiz. Dit keer wel vanuit je eigen woonkamer en achter een schermpje. We hopen dit snel weer anders te zien natuurlijk.

Aan de quiz deden uiteindelijk 40 personen/teams mee. Het was mooi om te zien dat er ook vanuit Sibculo werd meegespeeld! Na een korte uitleg door de quizmasters Melvin en Levi werd er gestart met de ronde over v.v. Kloosterhaar. De allereerste vraag was wanneer onze club werd opgericht. Het was echter beschamend om te zien dat slechts 25(!) deelnemers deze vraag goed hadden. Voor de volgende keer zullen we eerst een opfriscursus organiseren over de geschiedenis van onze club! Maar goed, uiteindelijk werd er ook nog gestreden in de categorieën sport, dier & natuur, het dorp Kloosterhaar, topografie en eten & drinken.

Nadat alle 63 vragen waren gesteld was team “de Hendriksies” de slimste van de middag. Zij wonnen een tour door de Grolsch brouwerij en een snackschaal van Café de Kleinhaar. Benny Benjamins werd tweede met een kleine achterstand op de koploper. Hij won een boodschappenpakket van PLUS Alfring en een bon van Noppers Aangenaam Fietsen. Als hij de vraag goed had over hoe vaak hij zelf topscorer van onze vereniging is geweest had hij wellicht gewonnen. Toch jammer, Benny! De derde plek met een bon van All4Beauty en een bon voor carwash van Autobedrijf Luisman ging naar de “Familie Roessink”. De vierde plek was er voor “de Meerstallers” die ook een bon van Noppers Aangenaam Fietsen en een Snackbon van Café de Kleinhaar wonnen. De vijfde plek ging naar “Bossie”. Hij won een bon voor de carwash van Autobedrijf Luisman en een doos vol gadgets van Grolsch.

Via deze weg willen wij alle deelnemers bedanken voor het meedoen aan deze pubquiz. Ook willen wij de sponsoren nogmaals bedanken voor het beschikbaar stellen van deze prijzen. We hopen jullie allemaal snel weer te zien op ons sportpark en in de kantine zodat we de derde helft ook weer ‘live’ kunnen meemaken!

👋🏼 Namens de Activiteiten Commissie.