Geslaagde trainingsweek eerste elftal

Het eerste elftal is vorige week gestart met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Afgelopen zaterdag hebben zij onder bezielende leiding van Richard de Leeuw een parcours afgelegd langs diverse bedrijven en sponsoren van de vereniging. Bij het plaatselijke zwembad werd er op het water een heus kussengevecht gehouden. Op alle fronten (technisch inzicht, teambuilding en een portie oerkracht) werden de twee teams op diverse locaties op de proef gesteld. Uitgeteld en wel werd de grasmat van het hoofdveld nog even geïnspecteerd en ze zagen dat het goed was.

Namens het eerste elftal bedanken wij de sponsoren en/of bedrijven die aan deze leuke activiteit een bijdrage hebben geleverd;

• Kuipers Bouwmaterialen
  • Zwembad de Bargn’s
  • Van Braam Auto’s
  • Klussenbedrijf Freddy Kroek
  • Slagerij Jager
  • Autobedrijf Luisman
  • Dragt Autoschade

Morgen (dinsdag 23-8-2022) speelt het eerste elftal zijn eerste oefenwedstrijd thuis tegen v.v. Langeveen. Aanvang 20.00 uur op de Polderhoek. We gaan er weer voor!