GESLAAGDE PRESENTATIE REGIOTEAM

Woensdagavond 11 mei werd in Sibculo de selectie van het Regioteam gemeente Hardenberg gepresenteerd. Dat gebeurde in het clubhuis van SVV ’56 op sportpark De Dubbeltreffer. Dinsdag 17 mei aanstaande wordt in Sibculo de voetbalwedstrijd tussen het Regioteam en HHC Hardenberg gespeeld. De wedstrijd begint om 19.30 uur.

Na een woord van welkom door voorzitter SVV ’56 voorzitter Dorien de Kruiff-Aalderink volgde een door Marijn Wessels verzorgde powerpointpresentatie die, waar nodig, van aanvullend commentaar werd voorzien door teammanager Johan Gaasbeek. De Regioteam staf van Gaasbeek wordt gevormd door de coaches Gert Heerkes, Michel Jansen en Arend Slot. Verder bestaat de staf uit de fysiotherapeuten Piet Kampman en Evan Reinders, het materiaal is in handen van Albert Muis en Boudewijn Gaasbeek en Hans Heering verzorgt de PR.

Selectie
Door afzeggingen en (na)competitieverplichtingen zag de selectie er enigszins anders uit dan de eerder bekendgemaakte selectie. Meer wijzigingen zijn niet uitgesloten. De coaches slaagden er echter in om uitstekende vervangers te vinden. Zo kon o.a. de voor FC Emmen uitkomende Dérian Reinders worden gepresenteerd.
De volgende selectie passeerde de revue: Melvin Koetsier (HHC Hardenberg), Jan Peter Ekker (SVV ’56), Leo Scheepmaker (DOS ’37), Dérian Reinders (FC Emmen), Dennie Wind (SVV ’56), Ivar Nijboer (Kloosterhaar), Menno Heerkes (Heracles), Roy Seinen (Grambergen), Tom Heerkes (PEC Zwolle), Rick Koelman (Bergentheim), Patrick Drenthen (Mariënberg), Ludo Moyo (Hardenberg ’85), Gerwin Stegeman (Bruchterveld), Matthijs Platvoet (Avereest), Patrick Pater (Dedemsvaart), Nick Dekker (SCD ’83) en Glenn Marsman (Balkbrug) en Jarko van Zandwijk (DKB). Het is niet helemaal uitgesloten dat er nog een wijziging wordt doorgevoerd.

Topscorer Roy Seinen
Direct na de presentatie werd de door Boom Regionale Uitgevers ter beschikking gestelde bokaal uitgereikt aan Roy Seinen van SV Gramsbergen. Hij is de topscorer van de gemeente Hardenberg.

Na een pauze was er een forum dat werd geleid door Piet-Cees van der Wel. Jan-Piet Bosma (assistent-trainer bij HHC Hardenberg) en de coaches Gert Heerkes en Michel Jansen zaten daarbij achter de tafel.

presregioteamzelf-10

presregioteamzelf-7