ERIK TER BRAKE FLUIT DUEL TUSSEN REGIOTEAM EN HHC HARDENBERG

Scheidsrechter Erik ter Brake uit Dedemsvaart is aangesteld als scheidsrechter voor het duel tussen het Regioteam en topklasser HHC Hardenberg.
Ter Brake is al 17 jaar actief als scheidsrechter, waarvan negen jaar in de hoofd- en de eerste klasse. De wedstrijd wordt gespeeld op dinsdag 17 mei op sportpark de Dubbeltreffer in Sibculo. Aanvang 19.30 uur.

Een batig saldo van de wedstrijd komt ten goede aan multifunctioneel centrum de Horst en het Eet mee project in Sibculo. De Horst organiseert activiteiten die van grote waarde zijn voor de Sibculoërs. Het SVV ’56 bestuur vindt het belangrijk dat dit behouden blijft voor de Sibculose gemeenschap.
Eet mee is een initiatief voor ouderen in Sibculo. Die ouderen kunnen één keer per maand in de Horst gezellig samen zijn en samen eten. De donatie zal gebruikt worden voor speciale maaltijden en entertainment.

In het clubhuis van SVV ’56 wordt woensdag 11 mei vanaf 19.30 uur de selectie gepresenteerd aan de pers en andere belangstellenden.
Na de presentatie wordt een forumavond georganiseerd met de Regioteam coaches Gert Heerkes en Michel Jansen alsmede met Jan-Piet Bosma assistent trainer bij HHC Hardenberg. De presentatie van het forum is in handen van Piet Cees van der Wel.
Ook ligt het in de planning om die avond de door Boom Regionale Uitgevers ter beschikking gestelde topscorerbokaal uit te reiken aan de topscorer van de gemeente Hardenberg. Roy Seinen van Gramsbergen leidt het klassement.

IMG_1584 (2)