Nieuwe Coronamaatregelen vanaf 6 november

Vanaf zaterdag 6 november gaan er nieuwe Coronamaatregelen in. Ook voor de bezoekers aan ons sportpark heeft dit gevolgen!

Voor iedereen van 18 jaar en ouder die één van onze binnenruimtes betreedt (denk aan: kleedkamer, toilet, bestuurskamer en kantine) is een Coronatoegangsbewijs vereist. Aan de poort zal er direct gevraagd worden om deze te tonen. Bij een geldig bewijs ontvang je een polsbandje. Kom je als supporter alleen de wedstrijd bekijken en ga je niet naar binnen? Dan is er geen Coronatoegangsbewijs nodig.

Naast deze bovenstaande aangescherpte maatregelen houden we 1,5 meter afstand van elkaar, wassen we onze handen, niezen we in onze ellebogen en blijven we thuis bij Coronagerelateerde klachten!

We begrijpen dat de maatregelen niet ideaal zijn, maar we kunnen en willen als vereniging geen boete riskeren. Heb respect voor elkaar en laten we samen zorgen voor een veilig sportpark!