Afscheidswedstrijd

Aanstaande zaterdag nemen we afscheid van gezamenlijk 47 seizoenen (!!!) 1e elftal ervaring. Jarno Wind, Silas Prijs, Maarten Kelder, Herald Evers en Kevin op de Haar nemen afscheid als selectiespeler van v.v. Kloosterhaar. In een afscheidswedstrijd tegen een door Bert Snippe samengestelde selectie van v.v. Bergentheim gaan deze  heren nog één keer in de selectie 2019-2020 aantreden. Tevens nemen we ook afscheid van hoofdtrainer Erik Drenthen en assistent-trainer Patrick Jurgens.

Op de Polderhoek begint wedstrijd om 14.00 uur. Deze wedstrijd is toegankelijk voor publiek. Op het sportpark hanteren we de richtlijnen van het RIVM en de KNVB:
– Houd 1,5 meter afstand en voorkom drukte.
– Kom niet als je klachten hebt (verkoudheid, niezen, loopneus, keelpijn, koorts)

Namens de voetbalvereniging danken wij de onderstaande heren voor hun jarenlange inzet voor het 1e elftal en de vereniging.

Afscheidswedstrijd