99 hoeraatjes voor onze club!

Hieperdepiep.. HOERA! Vandaag bestaat onze mooie club 99 jaar. Hoewel dat al een mooi aantal is, is het volgend jaar pas écht feest!

En over feest gesproken: wat hebben we dat gemist hè? Geen Roelof Schepers Toernooi, geen PolderParty.. Gelukkig is de kantine inmiddels weer geopend en kan de derde helft gevierd worden met een koel biertje. Volgend seizoen hopen we op héél veel leuke feestjes. Wil jij meedenken over de invulling hiervan? Dit is je kans!

Onze Activiteiten Commissie zoekt enthousiaste leden! Naast veel gezelligheid en geouwehoer moet je denken aan de volgende taken:

▪️ Tijdens het voetbalseizoen iedere eerste maandag van de maand aanwezig zijn bij de AC-vergadering.

▪️Nieuwe inbreng geven aan huidige activiteiten of nieuwe activiteiten bedenken.

▪️Aanwezig zijn bij zoveel mogelijk acitiviteiten om samen met het AC en de extra vrijwilligers alles te organiseren.

▪️Verantwoording voor 2 a 3 activiteiten per seizoen (word onderling verdeeld).

Meer weten? Aanmelden? Stuur Babet Schepers een berichtje via 06-11650465!