DEDEMSVAARTER LEIDT DUEL VAN REGIOTEAM TEGEN AJAX CT

Scheidsrechter Zander Pouls uit Dedemsvaart geeft dinsdagavond 30 mei om 19.30 uur het beginsignaal voor de wedstrijd tussen het Regioteam Gemeente Hardenberg en Ajax Cape Town (onder 20).

Hij wordt die avond op sportpark De Boekweit geassisteerd door Martijn Reuvekamp en Max van der Lei.

Het wordt de achtste keer dat het Regioteam van de coaches Gert Heerkes, Michel Jansen en Arend Slot in actie komt. SCD ’83 treedt dit jaar op als gastheer.

Op 18 mei 2010 speelde het Regioteam haar eerste duel. Destijds was het jeugdteam van het Braziliaanse Grêmio Porto Alegre in Gramsbergen de tegenstander. Daarna volgden wedstrijden tegen achtereenvolgens het beloftenteam van SC Heerenveen (bij sc Lutten), Cruzeiro Esporte Clube (bij HHC Hardenberg), HHC Hardenberg (bij vv Bruchterveld), Cruzeiro EC (bij vv Bergentheim), FC Twente All Stars (bij vv Kloosterhaar) en nogmaals HHC Hardenberg (bij SVV ’56).

De selectie van het Regioteam is op dit moment nog niet bekend. In principe levert iedere club uit de gemeente Hardenberg één speler. Ook zullen enkele gastspelers worden uitgenodigd. Gastspelers zijn spelers die in de gemeente Hardenberg woonachtig zijn (geweest) en nu actief zijn bij een betaald voetbalorganisatie of op topamateurniveau.

IMG_7776 (2)