MAIK GERRITS “PUPIL VAN DE WEEK”

A.s. zaterdag speelt Kloosterhaar 1 thuis tegen RKSV. Kloosterhaar wist de uitwedstrijd in Rijssen simpel te winnen, maar de laatste weken is RKSV aardig op dreef en wist uit de laatste vier wedstrijden maar liefst 8 punten te behalen. Dus het zal zeer zeker geen gemakkelijke wedstrijd worden voor Kloosterhaar.

Maik Gerrits heeft de eer om bij deze wedstrijd de “Pupil van de week” te zijn. Maik is 8 jaar en is verdediger in ons JO9-1 team. Naast voetballen mag Maik graag gamen en met zijn vriendjes Sem, Thijmen en Ryan spelen. Zijn favoriete voetbalclubs zijn FC Twente, Barcelona en Real Madrid en zijn favoriete voetballers Messi en Ronaldo. Wat hij later wil worden weet Maik nog niet, maar hij wil in ieder geval groot worden

Maik heel veel plezier zaterdag, en we hopen dat je een leuke wedstrijd zal zien met een winst voor Kloosterhaar.