ZATERDAG 7 NOVEMBER 2015

Het was zaterdag 7 november een mooie drukke voetbaldag op De Polderhoek, met veel overwinningen en alleen jammer dat Kloosterhaar 1 vergat de 3 punten binnen te halen. Kloosterhaar was in de wedstrijd tegen de studenten van Drienerlo veruit de betere ploeg maar wist een legio kansen niet te benutten, de paal, lat en de goede Drienerlo-doelman stonden dit in de weg. Toch kwam Kloosterhaar in de 68e minuut op een dik verdiende voorsprong door een benutte strafschop van Roy Jurgens, en leek het erop dat de 3 punten op De Polderhoek zouden blijven, maar bij een van de spaarzame uitvallen van Drienerlo kwamen de studenten tien minuten voor het einde toch weer op gelijke hoogte, 1-1. Dit betekende tevens de eindstand.

Kloosterhaar speelde voor rust in het vertrouwde zwart-wit gestreept, maar omdat de verwarring toch wel groot was en Drienerlo geen andere shirts mee had genomen, speelde Kloosterhaar na rust in het rood.

IMG_2280

IMG_2341

Kloosterhaar 2 wist de drie punten wel binnen te halen. Thuis tegen Vroomshoopse Boys 3 werd het 2-1 door doelpunten van Ivan Schipper en Melvin Reinders. Door deze overwinning blijft Kloosterhaar 2 koploper in de res. 3e klasse G. Kloosterhaar 4 verloor thuis met 1-3 van DOS’37 6 en is door deze nederlaag na zes wedstrijden nog steeds puntloos.

IMG_2125
Ondanks een donderspeech van leider Geert, moest het 4e-elftal opnieuw een nederlaag slikken en wacht nog altijd op de eerste punten dit seizoen!

SVV’56/Kloosterhaar A1 behaalde een simpele 0-4 overwinning uit tegen DOS’37 A2. B1 verloor op sportpark De Dubbeltreffer in Sibculo met 2-5 van Bruchterveld B1. C1 en C2 speelden beiden hun thuiswedstrijden op ons sportpark en wisten beiden te winnen. C1 won nipt met 4-3 van Vroomshoopse Boys C2 en C2 had geen enkele moeite met Hardenberg’85 C3 en wist met maar liefst 15-1 te winnen. SVV’56/Kloosterhaar D1 verloor in Almelo met 2-1 van Luctor D3. D2 wist wel te winnen in Borne, tegen NEO D8 werd het 3-7.

IMG_1864
SVV’56/Kloosterhaar C2 had op De Polderhoek geen kind aan Hardenberg’85 C3, het werd maar liefst 15-1.

Kloosterhaar E1 won thuis met 10-2 van Hardenberg’85 E2 en E2 moest de punten in Ommen laten, want het verloor met 3-2 van OZC E5. F1 won in Vroomshoop met 2-12 van de Boys F4 en F2 won met 16-0 van Bergentheim F3M. De meisjes van F3 waren thuis niet opgewassen tegen de jongens van DETO F4, 0-9.

De doelmannen van E1, Ties van Beest (links) en F2, Devy Gerrits (rechts) hadden zaterdag zeer weinig te doen!

IMG_1969

IMG_1916

In ons Fotoalbum zijn de eerste foto’s van zaterdag 7 november te vinden, en later volgen er nog veel meer!