ZATERDAG 21 NOVEMBER 2015

Het was een dag waarop Kloosterhaar 1 en 2 een vrije zaterdag hadden, maar toch viel er nog genoeg te beleven op deze dag. ’s Morgens om kwart voor negen moesten onze F2-pupillen al in Vriezenveen aantreden tegen DETO F4. Bij winst of een gelijkspel waren de jongens kampioen in hun klasse en in een zeer spannende wedstrijd wisten ze uiteindelijk met 0-2 te winnen van hun concurrenten en kon het feest los barsten.

SPELERS EN LEIDERS/TRAINERS VAN HARTE GEFELICITEERD MET DIT KAMPIOENSCHAP

IMG_3247

De wedstrijden van A1, D1, F1 en F3M werden afgelast. B1 verloor op De Polderhoek met 1-4 van JCLE B1 en MC moest het op ons sportpark met 1-3 afleggen tegen ASV’57 MC.

IMG_3445

IMG_3309

Kloosterhaar 4 moest op bezoek bij buurman Bergentheim 4 en moest ook hun meerdere herkennen in deze tegenstander en verloor uiteindelijk ook met 7-2. Maarten Kerkdijk scoorde zijn eerste doelpunt voor onze vereniging. Er was nog wel een opmerkelijke wissel bij deze wedstrijd. Frederico Post moest bij het verlaten van het veld eerst zijn voetbalbroek inleveren, omdat invaller Hans Jager geen elastiek in zijn broek had. En dit leverde dit schitterende schouwspel op!

IMG_3644

IMG_3646

Hierna ging in Oons Huus het tweede Vak-B koppeldartstoernooi van start met 23 koppels.

De prijswinnaars van het toernooi:

Winnaarsronde
1. Jacob Brink en Alex ten Voorde
2. Christiaan Biglaar en Rutger Ekkel
3. Roy Ranter en Edwin Schepers

Verliezersronde
1. Bert Klinkien en Wilco Potgieter
2. Ivan Schipper en Marc Jonkhans

IMG_3667

Ook de rechterspits van ons 4e-elftal Bert Benjamins nam deel aan dit toernooi, maar op weg naar huis kwam hij op de rotonde met zijn fiets in botsing met een auto en moest midden in de nacht met een gebroken elleboog naar het ziekenhuis. Dus het voetballen is voor Bert even gebeurd!

IMG_3635
Bert van harte beterschap.

Kijk hier voor alle uitslagen van deze dag en later deze week veel meer foto’s van deze zaterdag in ons Fotoalbum.