In memoriam

In memoriam – Herman Zoomer
Op zaterdag 29 februari 2020 kregen we het bericht dat ons erelid Herman Zoomer is overleden.

Herman was sinds 1955 lid en heeft heel veel betekend voor de vereniging. In de 65 jaren dat Herman lid was, heeft hij vele taken uitgevoerd in dienst van de vereniging. Bij de jeugd is hij jarenlang trainer en leider geweest en heeft hij tien jaar het jeugdvoorzitterschap op zich genomen. Bij de senioren was Herman samen met Jan Willem Bakhuis leider van het tweede elftal. In de periode 1995 t/m 2006 is Herman 11 jaar bestuurslid geweest. Herman heeft een grote inbreng gehad in de bouw van ons nieuwe clubhuis. Tevens kreeg Herman de eer om het nieuwe clubgebouw op spectaculaire wijze te openen.

We zijn Herman enorm dankbaar voor al zijn inzet als lid, vrijwilliger en supporter. Namens de vereniging wensen wij de kinderen en kleinkinderen van Herman heel veel sterkte toe.

Tot aan de begrafenis zullen er geen activiteiten zijn op het sportpark.