DE 500E VAN BENNY BENJAMINS

Zaterdag 17 november 2018 was het zover, clubtopscorer Benny Benjamins scoorde zijn 500e doelpunt voor onze vereniging. In een spannende wedstrijd moest het 3e-elftal het onderspit delven tegen koploper HHC 11, 1-2. Maar de 1-1 van Benny Benjamins (zijn 500e) was het hoogtepunt van deze wedstrijd en de nederlaag tegen een veel jonger HHC was maar bijzaak. Na afloop van de wedstrijd kreeg Benny van het elftal een toepasselijk T-shirt en een bokaal. Benny staat met deze prestatie op eenzame hoogte, want de nummer 2 van de topscorerslijst staat “nog maar” op 213 doelpunten, dus dit record zal nog heel lang in Benny zijn bezit blijven, en hij is nog steeds niet van plan om zijn voetbalschoenen in de wilgen te hangen.
Volgende week op deze site een verslag en foto’s van de wedstrijd Kloosterhaar 3 – HHC 11.