PUPIL VAN DE WEEK

Nick Tiggelman had de eer om de eerste “Pupil van de week” te zijn van dit nieuwe seizoen.
Nick had een geweldige dag, want eerst wist hij met zijn JO12-team met maar liefst 8-14 te winnen in Gramsbergen en ’s middags mocht hij dus de “Pupil van de week” zijn bij Kloosterhaar 1 – ASV’57 1.
Kloosterhaar 1 wist deze wedstrijd met 3-1 te winnen, en later volgende week volgt een verslag en foto’s van deze wedstrijd op onze website.
Maar nu eerst iets meer over Nick.
Nick is 10 jaar en speelt als rechtsachter in de JO10. Zijn hobby’s zijn, gamen, lego en youtube. Hij speelt graag met Devi en Maik en met zijn vakantievriendje Perry uit Limburg. Nick lust heel graag patat, lasagne, pizza en een hamburger. Zijn favoriete voetbalclub is Barcelona en Ronaldo vindt hij de beste voetballer. Als Nick later groot is wil hij vlogger worden of anders een wetenschapper.
Nick heeft genoten als pupil bij Kloosterhaar, en hierbij een aantal foto’s van hem als “Pupil van de week”.