INTENSIEF HOOFDSPONSORSCHAP VAN ING MET DRIE JAAR VERLENGD

Sinds 1 september 2014 heeft ING zich voor drie jaar met een intensief hoofdsponsorschap aan Voetbalvereniging Kloosterhaar verbonden. Voetbalvereniging Kloosterhaar was één van de amateurclubs in Nederland die uit bijna 800 aanmeldingen beloond werd met het sponsorschap. Met het sponsorprogramma wil de ING samen met de KNVB het amateurvoetbal in Nederland verder vooruit helpen. En dat krijgt een fantastisch vervolg! Voetbalvereniging Kloosterhaar heeft een verlenging van drie jaar van het intensief hoofdsponsorschap binnengehaald.

Hard work pays off
Met het nieuws dat ING en de KNVB hun partnerschap hebben verlengd tot en met 2022, werd ook aangekondigd dat de lopende contracten met de amateurclubs worden verlengd. Natuurlijk niet zonder tegenprestatie. Het bestuur van Voetbalvereniging Kloosterhaar heeft hard gewerkt aan een pitch om in aanmerking te komen voor een verlenging van het intensief hoofdsponsorcontract van wederom drie jaar. Op basis van het voorstel, de omschreven uitdagingen waar wij als club tegenaanlopen, de getoonde creativiteit, onze inzet en zeker ook de prettige samenwerking heeft ING de sponsorovereenkomst verlengd. De verlenging is een mooi signaal van vertrouwen van ING in Voetbalvereniging Kloosterhaar. We hebben zin in de verdere samenwerking!”

Over ING
ING heeft zich voor een lange termijn verbonden aan de KNVB en het Nederlandse voetbal. Het Nederlandse voetbal vooruit helpen, dat is de ambitie van ING. De bank toont haar betrokkenheid bij de maatschappij door de ondersteuning van maar liefst 475 amateurverenigingen verspreid door heel Nederland. In het amateurvoetbal heeft ING een speciale aandacht voor welpen, maar ook voor meisjes- en G-voetbal. De samenwerking met de KNVB draait vooral om het versterken van het (amateur-)voetbal via verenigingen en leden. Door specifiek het jeugdvoetbal verder te helpen en door kennis en expertise met verenigingen te delen, zijn de verenigingen beter in staat om het voetbal voor hun leden te (blijven) organiseren. Samen met de KNVB organiseert ING Kennisavonden bij amateurclubs door het hele land. Experts geven inzicht in veranderingen en delen tips om geld te besparen en inkomsten voor de club te vergroten. Alle kinderen met meer plezier laten voetballen, Oranje dichterbij brengen en amateurclubs helpen financieel gezond te blijven, dat is waarvoor ING zich inzet.

20170104_104349