KLOOSTERHAAR WINT BIJ HEKKENSLUITER

Kloosterhaar heeft zaterdag de uitwedstrijd bij SC Lemele met 1-4 gewonnen. Het was de hele wedstrijd de betere ploeg en won verdiend bij de hekkensluiter.

Gelijk aan het begin waren de bedoeling van beide ploegen duidelijk. Lemele gaf de bal aan Kloosterhaar en wachtte op fouten om zo in de omschakeling gevaarlijk te kunnen worden. Kloosterhaar tikte de bal rond in een te laag tempo en werd niet echt gevaarlijk, Lemele vond dit prima en bleef gemakkelijk overeind en wachtte geduldig op een kans. Die kwam er in de 10e minuut. Geklungel van de achterhoede gaf een spits van Lemele een goede kans om de score te openen maar met wat kunst en vliegwerk kon de achterhoede opgelucht ademhalen en keeper Thomas Sieben bedanken dat het 0-0 bleef. Kloosterhaar leek hierna wakker geschud en verhoogde het tempo. Een goede actie en steekbal van Ivar Nijboer werd door Mark Boshove op waarde geschat zodat hij kon doorkomen aan de linkerkant. Een verdediger van Lemele zag geen andere optie dan de bal in eigen doel te schieten, 0-1. Kloosterhaar ging door en had nog een aantal goals kunnen maken voor rust, alleen Stan Ravenhorst wist nog te scoren,0-2 bij rust.

De supporters zochten de kantine op om wat op te warmen want het was zoals elk jaar koud en nat in Lemele. Toen een aantal supporters nog binnen aan de bar zaten was de 2e helft begonnen en  was het Mark Boshove die in 2 instanties de 0-3 aantekende. Een aantal minuten later scoorde Stan Ravenhorst zijn 2e van de middag. De wedstrijd was gespeeld en dat was te merken. Kloosterhaar vond het wel prima zo en nam wat gas terug. Lemele probeerde het wel maar had ook niet meer het geloof dat er nog wat in zat. Zo kabbelde de 2e helft voort en viel Kloosterhaar een beetje in slaap waardoor Lemele in de slotminuten nog een aantal goede kansen kreeg. Thomas Sieben stopte er een aantal maar slaagde er niet in ze allemaal tegen te houden waardoor de eindstand 1-4 werd.

Volgende week speelt Kloosterhaar thuis tegen koploper en buurman Voorwaarts.

MR

Klik hier voor het verslag van Lemele.

img_0110img_0125