“1, 2, wie telt er met ons mee”

De verkiezingen staan voor de deur. Op 17 maart 2021 mogen we weer naar de stembus. The day after worden op kandidaat-niveau de stemmen geteld. Een hele klus. Daarom vraagt de gemeente Hardenberg ons om hulp! In het kader van het Experiment Centraal Tellen wordt er een centrale teldag georganiseerd in de Evenementenhal Hardenberg op donderdag 18 maart vanaf 08.30 uur. De verwachting is dat de telwerkzaamheden aan het einde van de dag worden afgerond.

Als v.v. Kloosterhaar met acht tellers komt helpen, ontvangt onze club een vergoeding van maar liefst 500 euro! Een enorm mooi bedrag. Dus: draag jij onze club een warm hart toe? Speler, supporter, sponsor, vrijwilliger, vrouw-van… We kunnen alle hulp gebruiken! Mits je aan de volgende voorwaarden voldoet:
– Jij bent op 17 maart 18 jaar of ouder;
– Op de stemdagen heb jij niet deelgenomen als stembureaulid;
– Jij gaat akkoord met het afnemen van een Corona gezondheidscheck of -sneltest;
– Jouw nationaliteit is Nederlands(e).

Geef je NU op bij onze secretaris Marieke Egberts. Je kunt haar bereiken via marieke@vvkloosterhaar.nl of secretaris@vvkloosterhaar.nl. Doe dit uiterlijk dit weekend. Alvast bedankt!